Reis Noorder-eiland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jan Westerhof - WaarBenJij.nu Reis Noorder-eiland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jan Westerhof - WaarBenJij.nu

Reis Noorder-eiland

Door: Jan en Jesica Westerhof

Blijf op de hoogte en volg Jan

26 Februari 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

Gidday, how ya going'
wij uiteraard antwoorden met"box o'birds, great.
De man bleek achteraf de eigenaar te zijn van een shuttlebus, dit zijn busjes voor zes personen met daarachter een aanhangwagen voor de bagage, voordat we er erg in handen was alles geregeld,op naar het hotel.
Ook hier werden we onthaalt op een zeer vriendelijke manier. Geen koffers e.d. dragen alles werd op de kamer gezet.
Het enige wat we moesten, was de lift opzoeken, knopje 9e etage indrukken en zorgen dat we deur van onze kamer konden openen.
Deur open, ogen open van verbazinging in de eerste plaats de prachtige kamer en vervolgens het prachtige uitzicht over een deel van het centrum van Auckland.
Even lekker opgefrist, wandelschoenen aan en ri. centrum Auckland. De 328 meter hoge Sky Tower bekeken en uiteraard een lekker pint gepakt (Lion Red)op een terrasje.
Daarna ging bij ons de verlichting uit en de stadsverlichting aan.
Geen stewardess die ons verplichtte om alle luikjes dicht te doen het ging zowaar vanzelf.

see ya

• 26 Februari 2011 - 10:05

Annelies:

Leuk om jullie zo te volgen. Leuke ervaringen tot nu toe. Geniet er lekker van.