Johannesburg Hazyvieuw - Reisverslag uit Mbabane, Swaziland van Jan Westerhof - WaarBenJij.nu Johannesburg Hazyvieuw - Reisverslag uit Mbabane, Swaziland van Jan Westerhof - WaarBenJij.nu

Johannesburg Hazyvieuw

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

20 November 2016 | Swaziland, Mbabane

Sawubona

Eindelijk een accommodatie met een WiFi die wat langer in de lucht blijft dan 1 tot 2 minuten of werkt als een flipperkast.
Maar by the way we hebben ondertussen al een hele week achter de rug.
Na een fantastische vlucht werden we ontvangen door een zeer opgewekte en vriendelijke Afrikaan.
Deze bracht ons naar ons eerste rustadres.
De volgende dag de auto in ontvangst genomen. Kreeg nog wel de waarschuwing mee dat ik rechts moest instappen waar de duim links zit.
Kortom hier begon ons avontuur.

On the Road richting Hazevieuw. De eerste 390 km voor de boeg.
De route die wij voor ogen hadden was een route met een fantastisch hoog Panorama gehalte.
Maar helaas weinig Panorama veel mist zicht 50 meter of minder, kortom na 390 kilometer vermoeid aangekomen op ons eerste logeer adres. Bij het zien van de accommodatie was de voorgaande teleurstelling snel vergeten. Wauw wat een plek en wat een onderkomen.
De volgende dag onze weg vervolgd naar Manyeleti. Dit was een rit als de voorgaande dag regenachtig en in de bergen heel veel mist.
Een aantal te bezoeken vergezichten hebben we hierdoor moeten overslaan.
Dan maar op weg naar de Bush het "Pungwe Kamp"
Bij het ingaan van het park nog 28 km naar het kamp.
Het asfalt was vanaf nu verledentijd.

Wat zich op die 28 km afspeelde is voor de volgende keer.

• 21 November 2016 - 15:30

Janny Snijders:

Hallo allebei, fijn om iets te horen, jammer van de mist en regen , maar ..... je kent het liedje, morgen wordt alles beter. Veel plezier verder en kalm an.
    Groetjes G.J. en J.

• 21 November 2016 - 19:14

Alex & Elly:

Hoi hoi. Ja jammer vbn het weer, maar gaat vast nog goed komen. Geniet ervan !! Groetjes Alex & Elly