Als volleerde Rangers door het Krugerpark - Reisverslag uit Mbabane, Swaziland van Jan Westerhof - WaarBenJij.nu Als volleerde Rangers door het Krugerpark - Reisverslag uit Mbabane, Swaziland van Jan Westerhof - WaarBenJij.nu

Als volleerde Rangers door het Krugerpark

Blijf op de hoogte en volg Jan

23 November 2016 | Swaziland, Mbabane

Hallo allemaal,

Even een korte impressie van ONZE drive door het Krugerpark ri.
Komatipoort afstand 230 km.

Gezien de afstand moest het ons toch lukken om het een en ander op de gevoelige plaat vast te leggen.
Het was een drive waarbij wij alles wat je maar bedenken kunt zijn tegen gekomen.
Schildpad, wrattenzwijn, jachtluipaard ( zie foto), olifant, jakhals etc. Een ongelooflijk moment willen we even aanhalen.
Een luipaard met een prooi ( Impala) boven in een boom hij was hem letterlijk en figuurlijk aan het villen.
Wat een fantastisch moment om dit vast te mogen leggen.

• 23 November 2016 - 21:51

Margreet:

Dat is echt super! Alleen al een luipaard tegenkomen is bijzonder, laat staan met een prooi! Geniet ervan :)

• 24 November 2016 - 07:15

Rick:

Klinkt fantastisch! Zie ik nu luipaard met jong op de foto?