St. Lucia - Reisverslag uit Umhlanga, Zuid-Afrika van Jan Westerhof - WaarBenJij.nu St. Lucia - Reisverslag uit Umhlanga, Zuid-Afrika van Jan Westerhof - WaarBenJij.nu

St. Lucia

Door: Jan Westerhof

Blijf op de hoogte en volg Jan

24 November 2016 | Zuid-Afrika, Umhlanga

21 november 2016 vertrekken we 's morgens wederom vroeg.
Kilometers maken over de routes die wij uitgestippeld hebben gaan gepaard met slecht wegdek en snelheidsbeperkingen.
Dus gemiddelden van 50 km per uur zijn normaal. Na een fantastische route door Swaziland en de tijdrovende papieren rompslomp bij de grens. Weer terug in Zuid- Afrika.

Kennen wij in Europa niet meer. Land uit stempelen en paspoortcontrole. Land in weer stempelen etc. Soms heel vriendelijk soms ook papieren uit de hand rukken en geen boe of bah zeggen.
Mij kennende gaat dit dan wederzijds door het loket en terug grijpen en dan eindigen met boe en F J.
Vervolgens elkaar even heel lang in de ogen kijken en dan beiden de neus optrekken en een kleine smile.

Op weg naar St. Lucia waar we in de middag aankomen.
Armoe en Rijkdom gescheiden door één straat.

Omhoog MacKenzie Road, ra Kingfischer Road 2e re Kabeljou.

En ja hoor: " Weer een fantastisch Guest House met alles erop en eraan.
Hier hebben wij ons prima thuis gevonden.
Van hieruit Hippo's en Krokodillen wezen spotten.
Het geluk was hier ook weer met ons. Beiden weer vast kunnen leggen op de gevoelige plaat.

• 24 November 2016 - 15:38

Tanja:

Wat een mooie reis maken jullie met z'n tweetjes.
    Geniet met jullie mee. Dikke kus Tanja