Rit naar Bush kamp vervolg - Reisverslag uit Mbabane, Swaziland van Jan Westerhof - WaarBenJij.nu Rit naar Bush kamp vervolg - Reisverslag uit Mbabane, Swaziland van Jan Westerhof - WaarBenJij.nu

Rit naar Bush kamp vervolg

Blijf op de hoogte en volg Jan

23 November 2016 | Swaziland, Mbabane

Goeienaand,

Hopelijk krijg ik het nu voor elkaar om een aantal verslagen te maken zonder gehuppel en wegvallen van de WiFi.

Kleinschaligheid, unieke ligging, wild spotten waren de sleutelwoorden voor dit sfeervolle kamp.
Na ongeveer 45 minuten over een niet al te beste weg bereikten wij het kamp. Ze stonden ons al bij de poort op te wachten om mee te gaan voor de eerste game drive.
Dus snel met de ranger ( geweer op zijn schouder) mee naar ons onderkomen, tent met rieten dak.
Na een opgeheven vinger en een aantal zeer strenge aanwijzingen. Zoals: Vanaf nu niets meer ondernemen zonder begeleiding. Niet aan de olielampen komen. Gewapend met fototoestel ri. de 4x4.
Allemaal heel spannend. Wat een ervaring. De eerste drive direct de BIG 5 spotten. Wat een happening.

• 23 November 2016 - 16:00

Siep: