Waar het allemaal mee begon - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Jan Westerhof - WaarBenJij.nu Waar het allemaal mee begon - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Jan Westerhof - WaarBenJij.nu

Waar het allemaal mee begon

Door: Jan en Jesica Westerhof

Blijf op de hoogte en volg Jan

09 November 2010 | Nederland, Veenendaal

Het jaar 2010 is en was het jaar waarin wij beiden 60 jaar zijn geworden.
Wij hadden ons beiden voorgenomen om deze mijlpaal te vieren door een feest te geven voor alle vrienden en kennissen. Op zaterdag 16 oktober 2010 was het zover. We hadden daarnaast als wens om het jaar daarop 2011 een grote reis te maken. Jullie raden het al de gevulde enveloppen die we tijdens ons feest mochten ontvangen werden aangewend om onze reis in 2011 te bekostigen.
Vandaag is het boeken van de reis definitief geworden.
21 februari 2011 wordt onze vertrek datum ri. Auckland Nieuw Zeeland waar een gehuurde camper voor ons gereed staat om aan onze droomreis te beginnen.

• 22 Februari 2011 - 08:00

Robert:

Hele fijne vakantie toegewenst. Ik was vorige week helaas niet meer in de gelegenheid om het persoonlijk te zeggen :)

Hebben jullie iets gemerkt van de aardbeving? Volgens mij zijn jullie niet in de buurt (nog) toch?

• 22 Februari 2011 - 10:55

Hanifa:

Hallo droomgangers,

Geniet van de reis en van elkaar. Maak er een onvergeetelijke tijd van!

Gr, Hanifa

• 22 Februari 2011 - 11:56

Femke:

De eerste foto's zien er alvast goed uit! Ben benieuwd naar de volgende verhalen en foto's.

Heel veel plezier!!!!

• 22 Februari 2011 - 12:27

Vanessa:

Hele fijne vakantie en geniet ervan.

• 22 Februari 2011 - 22:45

Gerrie:

Gaat alles goed daar? Laat effe wat weten. Ivm de aardbeving.
    Liefs ons