Coffee Bay - Reisverslag uit Coffee Bay, Zuid-Afrika van Jan Westerhof - WaarBenJij.nu Coffee Bay - Reisverslag uit Coffee Bay, Zuid-Afrika van Jan Westerhof - WaarBenJij.nu

Coffee Bay

Door: Jan Westerhof

Blijf op de hoogte en volg Jan

28 November 2016 | Zuid-Afrika, Coffee Bay

Wat een mooi stukje van de Wild Coast.
Heerlijke strandwandeling gemaak.
Daarna effe glaasje drinken aan de bar.
Na het bar bezoek even sleutelslaapje maken voor het diner.
Een overheerlijk visbanket met alles erop en eraan.
Buikje rond en heel vroeg onder wol.
Volgende dag stond er een 4 x 4 drive op het programma.
Beste mensen onze driver heeft ons op plekken gebracht langs de coast op verantwoorde wijze het was een echte terrein drive met schuine hellingen en het voertuig zo vast als een huis. Even dacht de driver wel door een slootje te kunnen maar dat ging even anders. Domme kracht en menselijke kracht brachten het voertuig weer in beweging. Kortom een grote happening met prachtige vergezichten.
Vandaag stappen we in de auto om onze reis te vervolgen naar Stutterheim in de Transkei. Dit is het land van de Xhosa en het geboorteland van Nelson Mandela. De kennismaking met de Xhosa bevolking is zo wie zo vreemd . Zij spreken met de zogeheten kliktaal. Dit hebben wij een keer mogen horen. Is wel apart. Je verstaat er helemaal niks maar wel leuk om te horen.
Morgen ri. Addo met weer de nodige kilometers en op zoek naar de big five.

• 28 November 2016 - 19:10

Alex & Elly:

Jullie zijn echt aan het genieten !!! Vooarl doorgaan en doorgaan met het schrijven van die mooie verhalen. Echt leuk om te lezen... :-)

• 28 November 2016 - 22:16

Gerrit Jan En Janny:

Hoi allebei, wat een prachtige verhalen, wat is het daar mooi zo te horen. Fijn dat jullie zo genieten, en wij genieten mee van de verhalen.

• 29 November 2016 - 09:51

Jenneke:

Hallo Jessica en Jan, wat een prachtige verhalen. Heerlijk om te lezen. En wat een in mens land zeg. Erg leuk om jullie zo volgen op deze bijzondere reis. Heel veel plezier. Kijk uit naar het volgende verhaal. Groetjes vanuit Gramsbergen.

• 30 November 2016 - 10:43

Annelies:

Hallo Jan en Jessica, wat een prachtige verhalen en wat zien jullie ontzettend veel. Blijf ervan genieten, ooit heb ik er ook met veel plezier een heel klein deel van mogen zien. Liefs Annelies