De Tafelberg - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Jan Westerhof - WaarBenJij.nu De Tafelberg - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Jan Westerhof - WaarBenJij.nu

De Tafelberg

Door: Jan Westerhof

Blijf op de hoogte en volg Jan

09 December 2016 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Goedendag

Vandaag 7 december stond het bezoek aan de Tafelberg op het programma.

Maar zoals beloofd eerst even op zoek naar Jessica. Gevonden. Wat een enorm groot bed.
Na het ontbijt samen besloten de Tafelberg niet te beklimmen maar met de kabelbaan naar boven.
De temperatuur vonden we dusdanig hoog dat dit volgens ons de beste optie was wilden we ook nog kunnen genieten van de uitzichten en de fauna.
De auto geparkeerd aan de voet van de Tafelberg en met de kabelbaan omhoog. Dat op zich is al een belevenis met een draaiende vloer onder je.
De helderheid en het prachtige uitzicht, wat mooi.
De wandeling op de berg zelf toonde ons nog eens de schoonheid van de fauna op deze bijzondere berg.

De fotocamera heeft het een en ander vastgelegd. ( de foto's hebben jullie nog tegoed. Het downloaden is een dagtaak op zich. Alles is een beetje traag). Hierna een vluchtig bezoek gebracht aan " Het Waterfront".
Hier de tickets besteld voor ons bezoek aan Robbeneiland.

Tot morgen.